Samba

Samba

torsdag 12 juli 2012

Cykelpremiär


Idag tog jag första ordentliga cykelturen med Samba i cykelkorgen. Och till min stora förvåning blev det en riktig succé. Samba satt och såg jättenöjd ut och tittade sig omkring när jag cyklade på. Jag var rädd att hon skulle hoppa ur cykelkorgen i farten men det hade hon inte en tanke på såg det ut som. Vi cyklade till en väninna och fick jättegod mat och en citronkaka och Samba fick lite fart på gamla Gizmo, de pussades, busade och sprang om vartannat, jättegulligt. När vi skulle åka hem blev Samba jätteexalterad och ville själv komma upp i cykelkorgen. Så det blev en riktig hit och Samba är en tjej som gillar fart och fläkt.



Stormtrivs.

2 kommentarer:

  1. Va roligt att det gick bra och lillhjärtat tyckte om att utsikten:) Snart kanske hon kan springa bredvid?;) Laban gillar det. Har ingen cykel nu så har inte tränat de små. Men det kommer nog:)

    SvaraRadera
  2. Ja springa bredvid har hon gjort korta sträckor sen i våras så det kan hon rätt så bra. Det var själva cykelkorgen som var premiär. I början när hon kom till mig totalvägrade hon att bli nerstoppad i cykelkorgen så jag har tränat hela vintern för att få det att funka. Så jag är väldigt glad att det gick så bra.

    SvaraRadera