Samba

Samba

lördag 28 april 2012

Kantarellsökkurs


Jag hade ju anmält mig till en kurs i Kantarellsök med Samba som tyvärr inte blev av pga att ekonomin var lite ansträngd denna månad. Men jag hoppas Hundens Hus kör en till sådan kurs i augusti. Då är det heller inte pollenperiod så det underlättar för mig som allergiker.


Istället får jag köra på med egna övningar i nosarbete med Samba till dess. Idag lade jag ut flertalet olika frolicbitar i lägenheten på marknivå, lite högre och mycket högre. Samba är jätteduktig men ibland får jag leda henne lite i rätt riktning för hon blir så ivrig att hon nästan studsar på plats.

2 kommentarer:

  1. Äh va trist då :(

    Hoppas det blir av till hösten :)

    SvaraRadera
  2. Ja det blir av nån gång längre fram i alla fall, när jag har lite mer pengar. :o)

    SvaraRadera